sobota, 24 maja 2014

Ziaja med kuracja antybakteryjna

Przeszukując moje kosmetyczne zaopatrzenie zastanawiałam się co w tą piękną sobotę Wam zrecenzować. Sama lubię czytać o kosmetykach do cery trądzikowej, jak walczyć z niechcianymi zaskórnikami więc postanowiłam pokazać moje najnowsze odkrycie. Nie będę się rozdzielać na posty o każdym z tych produktów tylko zrobię post zbiorczy. Jak już wcześniej wspominałam staram się używać kosmetyków do twarzy seriami - żel/pianka, tonik i krem z tej samej firmy. Kiedy wiedziałam, że przyjdzie do mnie paczka z Polski szybko zamówiłam na allegro trzy produkty z firmy Ziaja med kuracja antybakteryjna. 


Za żel pojemności 200 ml i tonik również 200 ml zapłaciłam po 8,49 zł, natomiast za krem 50 ml 10,99. Co mnie skusiło na zakup tych produktów? Przede wszystkim to, że miałam próbkę kremu - byłam zadowolona i chciałam zobaczyć co zdziała z moją cerą cała seria. Cena też jest kusząca, polski producent oraz fakt, że Ziaja med to seria dermokosmetyków a nie drogeryjne kosmetyki od których jakiś już czas trzymam się z daleka. Kiedy otworzyłam zamówienie pierwsze moje słowa "Już nie dziwię się dlaczego było takie tanie skoro są takie małe". Ale później zobaczyłam, że moje inne produkty mają podobną pojemność bądź są nawet mniejsze :) Wizualnie wydają mi się na małe, ale może to i lepiej - łatwiej będzie wcisnąć do walizki :) Otrzymałam również ulotkę o produktach z Ziaji Med. Jak nigdy nie przeglądam tego typu rzeczy i od razu lądują w koszu tak ta mnie zaciekawiła. Na jednej stronie mamy wymienione substancje aktywne zawarte w kuracji antybakteryjnej oraz pozostałe kuracje jakie są dostępne, natomiast na drugiej wymienione mamy produkty dostępne z tej kuracji oraz poszczególnie omówione ich działanie oraz stosowanie. 

Żel myjący

Opis:

substancje czynne: kompleks proteinowo-cynkowy,  alantoina, ekstrakt z lukrecji, prowitamina B5, "witamina surfaktantów" - substancje myjące pochodzenia roślinnego

profilaktyka trądziku:
- ułatwia eliminację sebum i odblokowuje pory
- obniża aktywność gruczołów łojowych

redukcja zmian trądzikowych
- łagodzi zmiany trądzikowe
- skutecznie wygładza naskórek

kompensacja
- utrzymuje optymalny stopień nawilżenia
- przywraca skórze naturalne pH

Co do stosowania żelu nie mam żadnych zastrzeżeń. Może po umyciu buzi nie czuje super odświeżenia, ale to przecież nie o to mi chodzi :) Jest delikatny ale oczyszcza moją buzię z zanieczyszczeń, nie wysusza. Nie czuje aby moja twarz była ściągnięta. Myślałam, że za taką cenę produkty nie będą wydajne ale miło się zaskoczyłam, używam je od około 20 kwietnia a ubyło mi na prawdę mało. Żel nie posiada kompozycji zapachowych, ani zbytnio się nie pieni co dla mnie jest na plus.Używam go dwa razy dziennie.

Tonik oczyszczający

Opis:

substancje czynne: kompleks proteinowo-cynkowy,  alantoina, ekstrakt z lukrecji, prowitamina B5

profilaktyka trądziku:
- łagodnie oczyszcza skórę
- ułatwia eliminacje sebum

redukcja zmian trądzikowych:
- wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych
- przywraca skórze naturalne pH

kompensacja:
- zapewnia równowagę wodną skóry
- zmniejsza uczucie napięcia naskórka

efekt med:
- oczyszczona, gładka skóra
przygotowana do zabiegów kosmetycznych

Nigdy nie przywiązywałam uwagi do toników. Zawsze brałam z aktualnej serii jako dopełnienie żelu bądź pianki. I tutaj spotkało mnie zaskoczenie. Aktualnie posiadam peeling, który jak dla mnie jest konkretnym zdzierakiem i czasem podrażnia mi skórę i robi się czerwona. Ten tonik niweluje uczucie pieczenia i cera od razu wraca do normalnego kolorytu :) Fajnie koi moją skórę. Zawsze to toniki kończą mi się pierwsze a ten o dziwo jest na równi z żelem z wydajnością. Również nie posiada kompozycji zapachowych. Tak jak żelu używam go dwa razy dziennie. 

Krem redukujący trądzik 

substancje czynne: kompleks proteinowo-cynkowy, ekstrakt z lukrecji i afrykańskiego drzewa enantia chlorantha, kwas oleanolowy, kompleks AHA, alantoina, prowitamina B5, witamina A

profilaktyka trądziku:
- hamuje aktywność enzymu 5a-reduktazy
- normalizuje pracę gruczołów łojowych

redukcja zmian trądzikowych
- działa łagodząco na nadmiernie wrażliwą skórę
- zmniejsza możliwość powstawania zaskórników


Krem stosuję na noc na oczyszczoną twarz. Fajnie wygładza moją skórę. Ma lekką, zielonkawą konsystencję. Nie pozostawia tłustego filmu, szybko się wchłania ale pozostawia cerę gładką i nawilżoną.

Trudno mi pisać o działaniach tych produktów osobno. Razem spisują się na medal. Zaczęłam używać tych produktów po kuracji antybiotykiem kiedy moja cera była w dość dobrym stanie. Do tej pory nie miałam żadnego większego wysypu zaskórników. Od czasu do czasu pojawiają mi się bolące pryszcze, lecz na drugi dzień nie ma po nich śladu! Cera jest przyjemnie nawilżona, gładka. Tanie, polskie i przede wszystkim bardzo dobre produkty. Z pewnością za jakiś czas zakupie je ponownie. 

Do produktów z tej serii można zakupić jeszcze reduktor trądziku punktowy. Czego mi tutaj bardzo brakuje to kremu który mogłabym stosować na dzień. Może jakiś matujący z SPF? Myślę, że byłby idealnym dopełnieniem całej serii. Ja używam z Pharmaceris T. 

W piątek postanowiłam spędzić popołudnie na kosmetycznych sprawach. Wybrałam się do DM jak i W KOŃCU pomalowałam paznokcie:) Jako, że my kobiety nie umiemy robić małych zakupów postanowiłam przez jakiś czas nie zbliżać się do sklepów z kosmetykami. Zrobiłam sobie listę i udałam się do Rossmanna i DM. 



W Rossmannie zakupiłam tusz do rzęs z Loreal Miss Manga za 6.96 E. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu bo wiele z dziewczyn go polecało a akurat była promocja na wszystkie mascary 30 % :) Peeling z Neutrogeny z którego jestem bardzo zadowolona kupiłam również w promocji za 3,79 E a w cenie regularnej w Realu kosztuje powyżej 5 euro! Oczywiście w moim koszyku nie mogło zbraknąć maseczek :) 

W DM długo polowałam na balsam po goleniu i kupiłam go za 2,95 E. Szampon Volumen i żel pod prysznic o zabójczym zapachu kupiłam za 0.65 E. Lakier z P2 za 1,95. Wiele z blogerek polecało ten kolor (chyba 010) ale ja nie jestem zbytnio zadowolona. Maski tutaj również musiałam kupić :) Nowością dla mnie jest rękawica do peelingu i masażu i powiem Wam, że już używałam i jestem zachwycona! Koszt to 1,45 E. Kolejną nowością jest Pad do dokładnego oczyszczania twarzy. Zakupiłam go za 1,75 E. Nie spodziewam się tutaj cudów ale planuje kupić szczotkę do mycia twarzy a to będzie dla mnie test czy będzie chciało mi się używać tego codziennie :) Jak to zwykle bywa pewnych produktów mimo listy zapomniałam zakupić jak i niektórych z nich nie było :( Ale one mogą poczekać na moje następne większe zakupy :) 

Miłego weekendu!

4 komentarze:

  1. Nie znalam wczensiej tej serii, w sumie nie mam problemow z cera tradzikowa, ale mysle, ze mojej Corce mogla by podpasowac ;) Wspaniale zakupy Kochana, udanych testow Ci zycze :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem mi sie strasznie nie podobal, kupilam go z racji potrzebowania czegos na szybko bo skonczyl mi sie moj regularny i zdecydowanie moja skora sie z nim nie polubila ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nie moglas kupic od razu regularnego?

      Usuń
    2. Sevolium ktore dotychczas kupowalam i dzialalo jest do zamowienia tylko online a w tym czasie nawet nie mialam opcji zeby zamowic. A niestety o ile sam krem jest super to jego buteleczka jest nieprzezroczysta i zostalam zaskoczona ze nagle sie skonczylo w trasie :/

      Usuń