sobota, 5 marca 2016

Nowości kosmetyczne - trochę natury

Uwielbiam sobotnie poranki, a w szczególności jak budzi nas słońce :)

Weekend zaczęty, kawa zbożowa już w filiżance więc można się pochwalić nowościami zakupionymi w lutym. A było ich dość sporo bo w końcu wzięłam się za mały renament kosmetyczny i dużo rzeczy mi się pokończyło. A po za tym jak każda kobieta man swoje zachciewajki :)




Coraz bardziej przekonują mnie kosmetyki naturalne, A w firmie EC LAB zakochuje się bez pamięci. Na allegro zaopatrzyłam się w szampon i balsam do włosów normalizujący i to była moja pierwsza miłość. Koszt to 16,50 zł za sztukę. Kończył mi się również żel oczyszczający i mimo, że uwielbiam rumiankowy żel od Sylveco postanowiłam wypróbować żel z EC LAB. Z tej samej firmy dostałam w prezencie mydło do ciała i włosów, ale jak na razie czeka na swą kolej.

Firma Sylveco nie dawno wprowadziła na rynek produkty pod nazwą Vianek. I nie byłabym sobą, gdybym nie chciała wypróbować je na własnej skórze! Zakupiłam więc żel odżywczy pod prysznic i mleczko do demakijażu, Żel udało mi się kupić na allegro w promocji za 14,99 a za mleczko zapłaciłam 17,99.



Dawno już nie miałam w swoich rękach katalogu Avonu, Z racji tego, że był to katalog na Dzień Kobiet upolowałam super rzeczy w niskich cenach. Dawno temu marzyłam o maseczce z Planet SPA i jak zobaczyłam jej cenę nie mogłam się powstrzymać. Kosztuje aktualnie 6,90 zł. Wybrałam jeszcze pomadkę czerwoną matową (uwielbiam czerwień na ustach) za 15,99 chyba oraz dwa lakiery. Jeden bordowy i to ten GEL (13 zł) oraz miętowy za 8,99. Rexona pochodzi z drogeryjnej półki. Uważam je za najlepsze antyperspiranty, Ale następnym razem wypróbuje coś z naturalnych antyperspirantów.



To ja wracam do sobotnich przyjemności jak i obowiązków :)

Udanego weekendu!



Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz